Bedriftsblogg / magasin

Øk synligheten din!

Mange forbinder nok blogging med rosabloggere, men blogging er så mye mer enn mote og hverdagsliv.  Det viser seg at bedrifter som blogger genererer i gjennomsnitt 55 % flere besøkende til nettsiden sin. Samtidig uttrykker 69% at suksessen bak bedriftens suksess bunner i aktiv blogging.

Økte besøkstall og rangering

La oss si at du har en nettside med 5 undersider, noe som gir potensielle kunder fem inngangsporter inn til siden din fra søkemotorene. Men skriver du i tillegg 10 blogginnlegg, så gir dette ti ekstra inngangsporter til siden. Ikke minst så belønner Google nettsider som har oppdatert innhold, noe gir deg høyere rangering i søkeresultatene.

Det er faktisk veldig få besøkende som kommer direkte til forsiden av en nettside, de kommer heller til en underside eller et blogginnlegg som dukker opp i et Google-søk. En bedriftsblogg er derfor et viktig markedsføringstiltak.

Ditt eget magasin

Blogginnlegg kalles artikler innen webutvikling, og fungerer som artikler på f.eks. nettavisene – altså nyhetsartikler. Se for deg at en bedriftsblogg er et magasin hvor du er redaktøren. Det er du som bestemmer innholdet, men dette må du basere på hva potensielle kunder søker etter på nett. Innholdet bør være en kombinasjon av både tekst og bilder, og gjerne videoer for økt engasjement. Alt innhold må være søkemotoroptimalisert, for dette er nøkkelen som gjør artikkelen til en inngangsport for nettsiden din.

Blogginnleggene kan både du og andre dele på Facebook, noe som vil øke engasjementet der. En bedriftsblogg er altså en vinn-vinn på mange plan!

Erfaring

Våre webutviklere er erfarne bloggere i WordPress, som er den mest populære blogg-plattformen på markedet. De vet hva slags innhold som gir høy rangering på søkemotorene, og hjelper deg mer enn gjerne med å sette opp en blogg i tilknytning til nettsiden din.

Vi gir deg selvfølgelig innføring i hvordan du blogger i WordPress, og kan også bidra med hele eller deler av innholdet i artiklene.

Øk synligheten din!

Mange forbinder nok blogging med rosabloggere, men blogging er så mye mer enn mote og hverdagsliv.  Det viser seg at bedrifter som blogger genererer i gjennomsnitt 55 % flere besøkende til nettsiden sin. Samtidig uttrykker 69% at suksessen bak bedriftens suksess bunner i aktiv blogging.

 

Økte besøkstall og rangering

La oss si at du har en nettside med 5 undersider, noe som gir potensielle kunder fem inngangsporter inn til siden din fra søkemotorene. Men skriver du i tillegg 10 blogginnlegg, så gir dette ti ekstra inngangsporter til siden. Ikke minst så belønner Google nettsider som har oppdatert innhold, noe gir deg høyere rangering i søkeresultatene.

Det er faktisk veldig få besøkende som kommer direkte til forsiden av en nettside, de kommer heller til en underside eller et blogginnlegg som dukker opp i et Google-søk. En bedriftsblogg er derfor et viktig markedsføringstiltak.

 

Ditt eget magasin

Blogginnlegg kalles artikler innen webutvikling, og fungerer som artikler på f.eks. nettavisene – altså nyhetsartikler. Se for deg at en bedriftsblogg er et magasin hvor du er redaktøren. Det er du som bestemmer innholdet, men dette må du basere på hva potensielle kunder søker etter på nett. Innholdet bør være en kombinasjon av både tekst og bilder, og gjerne videoer for økt engasjement. Alt innhold må være søkemotoroptimalisert, for dette er nøkkelen som gjør artikkelen til en inngangsport for nettsiden din.

Blogginnleggene kan både du og andre dele på Facebook, noe som vil øke engasjementet der. En bedriftsblogg er altså en vinn-vinn på mange plan!

 

Erfaring

Våre webutviklere er erfarne bloggere i WordPress, som er den mest populære blogg-plattformen på markedet. De vet hva slags innhold som gir høy rangering på søkemotorene, og hjelper deg mer enn gjerne med å sette opp en blogg i tilknytning til nettsiden din.

Vi gir deg selvfølgelig innføring i hvordan du blogger i WordPress, og kan også bidra med hele eller deler av innholdet i artiklene.

Bedriftsblogg forsidebilde

Øk synligheten din!

Mange forbinder nok blogging med rosabloggere, men blogging er så mye mer enn mote og hverdagsliv.  Det viser seg at bedrifter som blogger genererer i gjennomsnitt 55 % flere besøkende til nettsiden sin. Samtidig uttrykker 69% at suksessen bak bedriftens suksess bunner i aktiv blogging.

 

Økte besøkstall og rangering

La oss si at du har en nettside med 5 undersider, noe som gir potensielle kunder fem inngangsporter inn til siden din fra søkemotorene. Men skriver du i tillegg 10 blogginnlegg, så gir dette ti ekstra inngangsporter til siden. Ikke minst så belønner Google nettsider som har oppdatert innhold, noe gir deg høyere rangering i søkeresultatene.

Det er faktisk veldig få besøkende som kommer direkte til forsiden av en nettside, de kommer heller til en underside eller et blogginnlegg som dukker opp i et Google-søk. En bedriftsblogg er derfor et viktig markedsføringstiltak.

 

Ditt eget magasin

Blogginnlegg kalles artikler innen webutvikling, og fungerer som artikler på f.eks. nettavisene – altså nyhetsartikler. Se for deg at en bedriftsblogg er et magasin hvor du er redaktøren. Det er du som bestemmer innholdet, men dette må du basere på hva potensielle kunder søker etter på nett. Innholdet bør være en kombinasjon av både tekst og bilder, og gjerne videoer for økt engasjement. Alt innhold må være søkemotoroptimalisert, for dette er nøkkelen som gjør artikkelen til en inngangsport for nettsiden din.

Blogginnleggene kan både du og andre dele på Facebook, noe som vil øke engasjementet der. En bedriftsblogg er altså en vinn-vinn på mange plan!

 

Erfaring

Våre webutviklere er erfarne bloggere i WordPress, som er den mest populære blogg-plattformen på markedet. De vet hva slags innhold som gir høy rangering på søkemotorene, og hjelper deg mer enn gjerne med å sette opp en blogg i tilknytning til nettsiden din.

Vi gir deg selvfølgelig innføring i hvordan du blogger i WordPress, og kan også bidra med hele eller deler av innholdet i artiklene.

TILLEGGSTJENESTER

Tekst på nett må ha verdi for leseren; den må være konsis, enkel å lese og være engasjerende.

Våre tekstforfattere hjelper deg gjerne med tekstutforming som er optimalisert for både mennesker og søkemotorer, slik at du når ut og frem med budskapet ditt.

Et bilde er verdt tusen ord, og når det kommer til å fange oppmerksomhet på nett er det viktig å utnytte alle sjanser du har til å kommunisere budskapet ditt.

Vi i Reklame-Huset har kunnskapen du trenger for å kunne tilføre gode bilder på dine nettplattformer!

Det er mye enklere å fange oppmerksomheten til potensielle kunder med en video. Dette blir kalt stopp-effekten / clickbait.

Våre webdesignere kan gi deg gode tips og triks for hvordan du lager unike videoer. Vi kan også bidra med videoredigering, og gjøre videoene tilgjengelig på nett.

Nyhetsbrev kan er et svært lønnsomt markedsføringstiltak; man treffer motiverte kunder rett i innboksen, og kan måle verdien av utsendelsen. Et godt skrevet nyhetsbrev vil gi både økt salg og skape lojalitet til kundene.

Reklame-Huset benytter nyhetsbrevprogrammet MailChimp, og hjelper deg med mailer og innføring.

KONTAKT

VÅR WEBAVDELING

    Du kan også sende epost til oss til info@reklame-huset.no

    Våre webutviklere vil – i samarbeid med deg – finne tekniske løsninger som fungerer for din bedrift, og gjøre at du skiller deg ut fra konkurrentene.

    Ta gjerne kontakt med oss for et uforpliktende pristilbud!

    Ikon telefon rød

    Telefon:
    63 92 28 30

    Ikon besøksadresse rød

    Besøksadresse:
    Kjerkevegen 16,
    2070 Råholt

    FØLG OSS GJERNE

    KONTAKT VÅR WEBAVDELING

    Våre webutviklere vil – i samarbeid med deg – finne tekniske løsninger som fungerer for din bedrift, og gjøre at du skiller deg ut fra konkurrentene.

    Ta gjerne kontakt med oss for et uforpliktende pristilbud!

      Du kan også sende epost til oss til info@reklame-huset.no

      Ikon telefon rød

      Telefon: 63 92 28 30

      Ikon besøksadresse rød

      Besøksadresse: Kjerkevegen 16,2070 Råholt

      FØLG OSS GJERNE